RALLYE MĚSÍČNÍ SVIT MÁ ZMRZLÉHO VÍTĚZE
29. 11. 2007
Za dobu trvání našeho šampionátu se stalo už nepsanou tradicí, že se zde můžete na průběh závodu podívat očima vítěze. Je ovšem také pravdou, že se jedná o pravidlo nepsané...
Dnes proto máte vyjímečnou šanci sledovat závod z úhlu pohledu bramborového medajlisty.
V úvodu bych rád předeslal, že si nic nepamatuju.
Ale vraťme se k závodu.
Hned při přípravách závodu jsme byli poctěni významnou návštěvou samotného generálního sponzora i s jeho vyhlášeným černým BMW. Vyzkoušel si zákeřnosti trati, prohodil pár vět s piloty i organizátory závodů a podíval se na úvodní rozjížďky. Pak mu ovšem jeho nabitý program nedovolil sledovat další dění a musel odjet.
Rozjížďky se jely systémem 2-2-2 a do finále postupovali 4 jezdci s nejlepšími časy. Hned první rozjížďka se ve čtvrtém kole změnila v drama. Na rovném úseku se na Ottově Citroenu uvolnilo kolo, jelo svou vlastní cestou a závod tak pro něj skončil (v kuoárech se proslýchá,že všichni mechanici, kteří se před závodem podíleli na výměně pneumatik byli pro výstrahu zastřeleni). Dostal sice ještě jednu šanci na závěr rozjížděk, ale neměl protijezdce, který by mu pomohl udržovat tempo, nedokázal se vyvarovat několika drobných jezdeckých chyb, a přestože mu vůz jel výborně, do finále nepostoupil . Stejně jako Radek, který při několika drobných kolizích ztratil drahocenné desetinky.
Finále závodu se jelo na 20 kol se společným startem, na pořadí, bez měření času. Na finálovou jízdu se také, vzhledem k malé svítivosti měsíce, změnilo stanoviště závodníků. To mě trochu zmátlo. Pak už následoval START! Při nájezdu do první zatáčky nastala drobná tlačenice, ze které jsem vyšel vítězně. Vzápětí jsem však zjistil, že jedu opačným směrem a ostatní mi zmizeli v prachu (a to se den předtím zametalo). Pak jsem na zbytek jízdy upadl do podivného tranzu. Z dálky ke mně doléhaly zvuky převracejících se vozů, drceného lexanu a hrubé výrazy některých pilotů. Sledoval jsem zmatené kličkování mého vozu po trati a čekal na spásný konec.
I ten nakonec přišel. Jako první protrhl pomyslnou cílovou pásku Tomáš, s náskokem před Romanem a Liborem. Tomáš tak skvělým způsobem oslavil premiéru své nové vysílačky AGGRESSOR CRX a jasně všem naznačil, že má zálusk na celkové vítězství.
rezz
Dnes proto máte vyjímečnou šanci sledovat závod z úhlu pohledu bramborového medajlisty.
V úvodu bych rád předeslal, že si nic nepamatuju.
Ale vraťme se k závodu.
Hned při přípravách závodu jsme byli poctěni významnou návštěvou samotného generálního sponzora i s jeho vyhlášeným černým BMW. Vyzkoušel si zákeřnosti trati, prohodil pár vět s piloty i organizátory závodů a podíval se na úvodní rozjížďky. Pak mu ovšem jeho nabitý program nedovolil sledovat další dění a musel odjet.
Rozjížďky se jely systémem 2-2-2 a do finále postupovali 4 jezdci s nejlepšími časy. Hned první rozjížďka se ve čtvrtém kole změnila v drama. Na rovném úseku se na Ottově Citroenu uvolnilo kolo, jelo svou vlastní cestou a závod tak pro něj skončil (v kuoárech se proslýchá,že všichni mechanici, kteří se před závodem podíleli na výměně pneumatik byli pro výstrahu zastřeleni). Dostal sice ještě jednu šanci na závěr rozjížděk, ale neměl protijezdce, který by mu pomohl udržovat tempo, nedokázal se vyvarovat několika drobných jezdeckých chyb, a přestože mu vůz jel výborně, do finále nepostoupil . Stejně jako Radek, který při několika drobných kolizích ztratil drahocenné desetinky.
Finále závodu se jelo na 20 kol se společným startem, na pořadí, bez měření času. Na finálovou jízdu se také, vzhledem k malé svítivosti měsíce, změnilo stanoviště závodníků. To mě trochu zmátlo. Pak už následoval START! Při nájezdu do první zatáčky nastala drobná tlačenice, ze které jsem vyšel vítězně. Vzápětí jsem však zjistil, že jedu opačným směrem a ostatní mi zmizeli v prachu (a to se den předtím zametalo). Pak jsem na zbytek jízdy upadl do podivného tranzu. Z dálky ke mně doléhaly zvuky převracejících se vozů, drceného lexanu a hrubé výrazy některých pilotů. Sledoval jsem zmatené kličkování mého vozu po trati a čekal na spásný konec.
I ten nakonec přišel. Jako první protrhl pomyslnou cílovou pásku Tomáš, s náskokem před Romanem a Liborem. Tomáš tak skvělým způsobem oslavil premiéru své nové vysílačky AGGRESSOR CRX a jasně všem naznačil, že má zálusk na celkové vítězství.
rezz
Komentáře
Přehled komentářů
ahoj, kdy budou dalsi zavody? prijel bych si to s vama rozdat. Jestli je to teda pro verejnost?
tonylee@centrum.cz
F1 hadr
(Ondra , 28. 2. 2008 14:17)
Čau kluci,
dle zážitků zaznamenaných v článku to musela bejt opravdu podívaná:)
Kam se hrabou F1. Tak přeju mnoho bezproblémově odjetých kol.
Čau, ov
next
(Tony, 2. 3. 2008 13:48)