RALLYE KRÁLE SMYKŮ PROMRHOLILA AŽ K NOČNÍMU FINÁLE
7. 11. 2007
Protože závod v driftování byl úplně něco nového, byli všichni zvědavi na jeho průběh. Trať byla o to náročnější, že její polovina byla neustále smáčena mrholením a tudíž byla výrazně více kluzká.
Nový byl i způsob, jakým se jezdci nominovali do bojů o cenné body do celkového bodování. Rozjížďky se jely po dvojicích, vítěz rozjížďky získal bod, ale o postupu do finále rozhodovaly dosažené časy.
V rozjížďkách, jako absolutně nejrychlejší, zazářil Radek a jeho Ferarri, druhý Ivo na něj ztrácel více než 18 sekund. Další jezdci se pak seřadili v pořadí Tomáš, Libor, Roman a Otto.
V boji o třetí místo se proti sobě, a to nejen obrazně, ale i v reálu protože vozy startovaly z protilehlých stran okruhu, se postavili Tomáš a Libor. Po vyrovnaných úvodních kolech využil Tom malého zaváhání Libora neustále zvětšoval svůj náskok a třetí místo si nenechal uniknout.
Než se připravil start finálové jízdy, začalo se stmívat. Po startu vozy vyrazily na trať a zatímco se šero neúprosně měnilo v pravou a nefalšovanou tmu, ukázalo se, že bílá barva vozu, byť se nemůže s krásou "ferrari" červené vůbec měřit, může se občas stát barvou vítězů. Ivo postupně získával stále větší náskok, který si nenechal vzít ani soupeřem ani vlastní jezdeckou chybou, a vybojoval si tak zaslouženě ;o) titul "Krále smyků".
rezz
Poznámka autora:
Ještě štěstí, že se do finále neprobojoval Libor. Jeho černé Audi bychom dohledávali až do pozdních nočních hodin...
Nový byl i způsob, jakým se jezdci nominovali do bojů o cenné body do celkového bodování. Rozjížďky se jely po dvojicích, vítěz rozjížďky získal bod, ale o postupu do finále rozhodovaly dosažené časy.
V rozjížďkách, jako absolutně nejrychlejší, zazářil Radek a jeho Ferarri, druhý Ivo na něj ztrácel více než 18 sekund. Další jezdci se pak seřadili v pořadí Tomáš, Libor, Roman a Otto.
V boji o třetí místo se proti sobě, a to nejen obrazně, ale i v reálu protože vozy startovaly z protilehlých stran okruhu, se postavili Tomáš a Libor. Po vyrovnaných úvodních kolech využil Tom malého zaváhání Libora neustále zvětšoval svůj náskok a třetí místo si nenechal uniknout.
Než se připravil start finálové jízdy, začalo se stmívat. Po startu vozy vyrazily na trať a zatímco se šero neúprosně měnilo v pravou a nefalšovanou tmu, ukázalo se, že bílá barva vozu, byť se nemůže s krásou "ferrari" červené vůbec měřit, může se občas stát barvou vítězů. Ivo postupně získával stále větší náskok, který si nenechal vzít ani soupeřem ani vlastní jezdeckou chybou, a vybojoval si tak zaslouženě ;o) titul "Krále smyků".
rezz
Poznámka autora:
Ještě štěstí, že se do finále neprobojoval Libor. Jeho černé Audi bychom dohledávali až do pozdních nočních hodin...
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář